Duke of Sussex has complaint about 'inaccurate' newspaper article rejected

Published on January 30, 2020 - Duration: 01:04s

Duke of Sussex has complaint about 'inaccurate' newspaper article rejected

The Duke of Sussex's claim that a Sunday newspaper wrote an inaccurate article about wildlife pictures posted on his Instagram account has been dismissed by a newspaper industry regulator.

Harry complained to the Independent Press Standards Organisation that the Mail on Sunday breached the accuracy clause of its Editors' Code of Practice in an article published in April last year.

Advertisement

You are here


πŸ’‘ One News Page Knowledge: Other News Mentions

Instagram

Online photo-sharing and social networking service
As vaccines to fight the novel coronavirus near, Facebook and Instagram will begin removing false claims about COVID-19 vaccines debunked by experts.
Credit: USATODAY.com - Published 10 hours ago


Prince Harry's wife, Duchess Meghan of Sussex, is not the first royal to talk about her miscarriage.
Credit: USATODAY.com - Published 1 week ago

In a deeply personal op-ed in the New York Times, Meghan Markle reveals the personal grief she and Prince Harry suffered after a miscarriage. Elizabeth Palmer..
Credit: CBS News - Published 1 week ago


Related videos from verified sources

Harry and Meghan's 'Sussex Royal' Trademark Challenged 01:21
Video credit: Buzz60 - Published on January 24, 2020 

Oprah Winfrey entirely supportive of Duke and Duchess of Sussex's royal exit 00:44
Video credit: Cover Video STUDIO - Published on January 23, 2020 

Harry and Meghan wedding souvenirs no longer available on Royal Collection site 01:00
Video credit: PA - Press Association STUDIO - Published on January 23, 2020 

You might like